Nume: |
Reparatii Turbine Neamt |
E-mail: |
auto.alex10@yahoo.com |
Telefon: |
0740.559.229 |
Website: |
http://americanturbo.ro/ |
Adresa: |
Str. Abator, Nr. 9A, Targu Neamt |
SERVICE AUTO REPARATII MECANICA DIAGNOZA COMPUTERIZATA VOPSITORIE TINICHIGERIE AUTO.
In atelierul nostru din Targu Neamt, Str. Abator nr 9A, Jud. Neamt, operațiunile de reparație și recondiționare se realizează la cele mai înalte standarde de calitate.
Fiecare pas din acest proces este deosebit de important si este facut de personal specializat.
Piesele originale, echipamentele de testare, echilibrare si calibrare sunt si ele deosebit de importante si reprezinta un punct forte al nostru.
Pentru mai multe informatii,
ne puteti contata la:
0740.559.229
REPARATII TURBOSUFLANTE
Societatea noastra va ofera servicii de reparatii turbosuflante pentru majoritatea producatorilor de turbine. Fie ca este vorba de turbine produse de Garrett, Mitsubishi, KKK, IHI sau de marcile proprii ale producatorilor de autoturisme (Toyota, Vw, BMW etc.), societatea noastra reconditioneaza cu piese originale orice model.
Reconditionarea turbocompresoarelor consta in:
1. Demontarea turbinei piesa cu piesa
2. Indentificarea defectului
3. Inlocuirea tuturor pieselor din interior
4. Echilibrarea dinamica a ansamblului central
5. Asamblarea turbinei
6. Reglarea actuatorului vacumatic / electronic
7. Verificarea finala a turbinei
8. Garantie 12 luni
9. Fara limita de kilometri
Fiecare pas din acest proces este deosebit de important si este facut de personal specializat.
Piesele origiNale, echipamentele de testare, echilibrare si calibrare sunt si ele deosebit de importante si reprezinta un punct forte al nostru.
Indiferent de modelul de turbosuflanta pe care il reparam va asiguram de calitatea lucrarii cu garantie 12 luni fara limita de kilometri.
Deoarece turbina auto confera o putere mai mare motorului, o accelerare mai rapida, cuplu motor mai mare, un consum de combustibil scazut si reduce emisiile poluante, turbina a capatat o importanta tot mai mare in ultima vreme.
In prezent, numarul masinilor echipate cu motoare turbo este tot mai mare, indiferent daca sunt diesel sau pe benzina.
Spre exemplu, in cazul motoarelor diesel echipate cu turbosuflante, randamentul energetic poate ajunge la 50%. Aceasta inseamna ca jumatate din energia combustibilului este transformata in energie cinetica si deci poate fi folosita la deplasarea vehiculului. Restul energiei se pierde sub forma de caldura, prin frecarea interna intre piesele motorului sau prin energia necesara schimbului de gaze din motor.
Desi nu pare mult, acest randament este net superior unui motor diesel fara turbosuflanta (care este de maxim 35%) si cu mult peste randamentul motoarelor cu benzina (aproximativ 20%).
De cele mai multe ori, avariile apar ca urmare a uzurii, a lipsei ungerii lagarului turbosuflatei sau prin patrunderea unui corp strain in admisie. In cazuri mai rare, avariile pot aparea si ca urmare a fenomenului de supraturare a motorului diesel prin autoalimentarea cu uleiul care se acumuleaza in timp, in tubulatura de admisie. Aceasta este generata de intretinerea necorespunzatoare a vehiculului, respectiv de necuratarea la reviziile tehnice a tubulaturii de admisie si a intercoolerului (specific numai anumitor modele de autovehicule).
Recunoasterea unor simptome premergatoare unor avarii constituie cheia minimizarii pagubelor si deci a cheltuielilor cu masina.
In cazul unei probleme a turbosuflantei, masina dvs. poate semnala urmatoarele reactii:
-lipsa de putere, in trepte de viteza superioare
-scoate fum negru, in special la accelerare
-suiera, initial la accelerare apoi si in timpul mersului constant.
Daca motorul dumneavoastra s-a oprit brusc dupa un zgomot puternic, daca s-a turat singur si a scos fum, daca pe spatele masinii dumneavoastra apar stropi de ulei la deplasarea pe autostrada, trebuie sa va adresati urgent unui service auto specializat in reparatii turbine!
SCHIMB PARBRIZE
Schimbam parbrize auto cu tehnologie de ultima generație cu aparat care dezlipește parbrizul prin inducție fără a deteriora vopseaua mașinii, siliconul rămâne pe parbrizul vechi fără a fi nevoie sa intervenim in nici un fel pentru inalaturarea lui mecanic.